This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Har et “camper-bevis” jeg ikke selv skal bruge, så sælger den videre til en billig pris.
    Find ud af hvornår du skal afsted, så slår jeg 20% af prisen.
    Ring 60 12 87 76 eller send mig en mail på: h.k.l@ofir.dk – så kan vi aftale nærmere.

Se link på YouTube:

Mere info og priser:
    http://www.jucy.com.au/vehicles/jucy-grande.aspx

Mvh Hannah

Anonym mbtkaras

Hvad er Camper beviset for noget? Min veninde og jeg skal til Australien, dog først starten af næste år, men vil meget gerne høre mere om det 🙂

Anonym Hannah

Pt har jeg det hele liggende på min mail. Jeg har vundet camperen gennem STA Travel – jeg skal blot sige til hvornår jeg skal bruge camperen.
    “Beviset” gælder i et år, og jeg vandt det i starten af februar måned – dvs. det holder til 1. feb. 2012.
    Lad mig endelig vide hvis du er interesseret – jeg kan desværre ikke selv komme derned. Jeg trøster mig dog med, at jeg har været der, og det var super fedt 🙂

Anonym mbtkaras

Okay, jeg skal nok skrive hvis det skulle blive aktuelt. Vi har pt planer om en tur til australien og har kigget på campervans fra jucy. Men vi ved endnu ikke hvornår vi skal afsted. Skulle vi tage afsted før 1.feb så kontakter jeg dig med det samme 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account