This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg er Sydney, Australien i desember. Jul og nytt år, regner jeg med.

Er der andre steder, som er gode at være, når det er jul ?

Har hørt om Byron Bay, er det populært ?
    Så på hostelworld at det er sku næsten alt booked i Byron Bay, så jeg må nok skynde mig at booke, da priserne nok vil blive høje på det tidspunkt.

Hvilke hostel er der mange backpackers i, omkring jul og nyttår i Sydney, så man kan møde mange andre ?

Anonym Maja85

Hej, jeg har booket Glebe backpackers i Sydney til Nytårsaften 🙂 – og ja der er ved at være udsolgt!!

Anonym Maja85

Hej, jeg har booket Glebe backpackers i Sydney til Nytårsaften 🙂 – og ja der er ved at være udsolgt!!

slapdaaf

Kan absolut anbefale Byron bay og Cape Byron lodge hostel! Fortyder indeligt at jeg valgte at holde jul/nytår i Sydney, skulle være blevet i Byron. Det er simpelthen en helt fantastisk by =0)

Anonym none

Jeg er der over jul og nytår men har ikke lige funder ud af hvor jeg har lyst til at placere mig.. Hmm.. Men har da overvejret Byron bay.. Eller Sydney.. Eller noget helt 3.:)

slapdaaf: Hvorfor fortryder du Sydney? 🙂

slapdaaf

Tja, det kommer nok an paa hvem man er som person, men jeg synes at Sydney var for stor og man kendte ikke ligesaa mange mennesker, saa det hele blev lidt overfladisk. Jeg havde vaeret i Byron Bay i 3 uger op til jul og kendte derfor alle paa vores hostel og det var naesten som at have en lille familie dernede, saa skulle have valgt at blive der 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account