This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kathrine K

Jeg rejser netop nu rundt i Asien, men saetter snart kursen mod Australien, hvor jeg skal rejse ned langs oestkysten. Det var min plan at tilbringe nytaar (evt. ogsaa jul) i Sydney, men kan nu se, at naesten alle hostels er fuldt bookede i denne periode – og hvis ikke, ekstremt dyre!
    Er der nogen, der har staaet i samme situation og derfor kender et okay sted, hvor det evt. er muligt at faa en seng paa trods af den “korte” varsel?

Mvh. Kathrine
    PS! Hvis du/I desuden sidder med lignende rejseplaner saa kontakt mig gerne paa kathrine.kellermann@hotmail.com

Anonym Jumme88

Du kunne måske tænke dig at holde dansk jul i Australien?! kontakt Jytte og Jesper i Port Macquarie 400 km nord for Sydney, du kan google dem under deres navn og så volvoer. De har som regel altid en ekstra seng og altid plads til en mere…

Anonym Christina

Hey Katrine…Vi er også to piger der fra på tirsdag rejser fra Cairns og ned langs østkysten. Hvordan rejser du?Bil, bus, tog eller?
    Kunne være fedt at mødes?Jeg står i samme situation som dig, at jeg ville holde jul og nytår i sydney.. Har snakket med nogle danskere om at holde nytår med dem, men ved ik med jul. Ved at den danske kirke i sydney holde dansk jul, men har samme problem mht overnatninger.Måske vi ku finde ud af noget? Skriv endelig til min mail. discotanga@hotmail.com
    Cheers Chris

Anonym heidi

Hej 🙂

Kan se i ogsaa gerne vil holde jul/nytaa i sydeny (ligesom jeg og to af mine venner)
    Kunne vaere fedt at finde ud af noget hernede. evt leje en lejlighed samme eller om ikke ander bare moedes den 24. og 31. december

hvis du/i er interesseret. kan jeg kontaktes paa min mail: heidi-norgaard@hotmail.com

Anonym Mattias

Hej de damer…
    Jeg sidder selv i samme båd, umuligt at finde pladser på hostels i Sydney omkring nytår. Har I haft held med at finde noget?
    Kan kontaktes på mattias@mattias.dk

Anonym Niels Jacobsen

Hey..

Har sendt en mail til alle jer som har skrevet en mail adresse her..

Mvh Niels

Anonym Chris

Heysa alle sammen..
    Vi (Kathrine og jeg) har faaet plads paa et hostel i byen, kaldet big hostel.. Vi fik det raad at skrive til hotellerne/hostels personligt. Og det hjalp heldigvis..
    Heidi: Hvor holder i jul og nytaar? Kommer i til bondi beach for jul? ku vaere fedt at modes. mvh Christina
    discotanga@hotmail.com

Anonym anders bi

Sejt jeg skal fremlægge om australien i engelsk om jul i aystralien

Anonym natasja

hej

Anonym Ukendt Muslim Skal bruge hjælp.

Salamalikum Folkens.

Jeg er muslim, jeg skal lave en fremlæggelse om Jul I Australien. Wallah jeg har brug for hjælp? Nogle der kunne lægge noget info ud om australien?
    Det kunne være skønt.

Allah Hu Akbar.

Mvh. Ukendt Muslim.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account