This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Karinaus

Hejsa…

Vi er 2 piger der tager til AS 10. oktober 2006. Vi har besluttet os at holde jul/nytår i Sydney… Er der nogen der evt er med på at leje en lejlighed der? Eller finde på noget andet? Så vi får en rigtig go og hyggelig jul samt et brag af et nytår :o) – også selvom det ikk blir i DK…

Pia og Karina :o)

Anonym /Philip

heysa… det lyder da rimelig genialt, en jul kunne sagtens blive vildt hyggelig down under. jeg rejser til australien til september med en ven, så vi ville da helt klart være friske på en hyggelig jul, så skriv helt klart tilbage hvis det er!

Anonym Anonym

skriv på mail hvis det er : pwm@staff.jubii.dk

/Philip

Anonym Christian & Troels

Hey Pia & Karina

Vi er to gutter der ska rejse verden rundt, vi rejser imorgen. Turen går gennem Rusland, mongoliet, kina, AU, NZ og fiji..

Vi tilbringer 4 mdr. i AU fra dec-marts og er meget interesseret i at boet sted i Sydney, hvor vi bla. ska arbejde..

Det ku’ være herre sjovt at bo sammen med et par andre danskere..

Hvis i er interesseret så kontakt os her: http://kilroy.travellog.dk/thetrip

Mvh. Christian & Troels

Anonym Heidi

Hej 🙂

Jeg skal ogsaa holde jul i Sydney sammen med to af mine venner, der kommer herned i december, saa vil lige hoere om jeres julefest er blevet til noget?

Kan kontaktes paa: Heidi-norgaard@hotmail.com

Mvh Heidi

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account