Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3507647
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3507647 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     sopcat

      Hejsa
      Er der nogen der ved om det går ud over et kamera og videobånd at komme igennem scanneren til håndbagagen i lufthavnen? Er bange for at båndene bliver skadet af strålerne?

      Håben nogen kan hjælpe mig, jeg vil helst have det med i håndbagagen da det er lidt mere værdifuldt end resten

      MVH
      Sophie

      #3507648
       kresten bak

        Hej Sophie

        De gange jeg har har været ude at rejse, har jeg altid haft kameraet i min håndbagage, og det er der ikke sket noget ved. Mener også at lufthavnen anbefalder at du tager de ting der nemt kan gå i stykker, i håndbagagen da de jo nemt kan få nogle tæsk i din “store” bagage.
        Så jo ta dem bare kameraret med op i flyverne…..

        ha en god rejse….

        -kresten

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log in with your credentials

      or    

      Forgot your details?

      Create Account