Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3508074
     Anonym

      Mit råd ville da klart være at tage begge kamera med… Digital kamera til “tilfældige billeder” hvor du kan skyde løs og dit “gode” kamera til natur/dyre billeder hvor du virkelig ønsker et godt billede..

      Ved godt pladsen er lille.. men er det ikke lovligt at tage det med som håndbagage?

      #3508076
       none

        Du må godt have kameraet/kameraer med i håndbagageen. Det ved jeg fordi jeg har været på udlands-flyture mange gange så sent, som september i år.
        Mvh. Jesper

        #3508071
         Anonym

          Hej jeg skal til NZ/AUS her til feb. Og jeg er lidt usikker om kameravalg. Jeg har et Canon 350D spejlrefleks men jeg har også et “almindeligt” digitalt kamera. Jeg er bange for at mit Canon tar for meget plads i rygsækken men jeg vil gerne have det med, siden det tar rigtig gode billeder. Er der nogen der erfaring med det? og et godt råd?

          #3508844
           Mikaelkbh

            Hejsa,

            Jeg har ligesom dig haft samme problem. Valgte dog at tage begge med, da du har ret i at EOS 350D er klart overlegen i forholdet til et almindeligt digitalt kamera. Jeg tog begge mine med, og det optager meget plads i håndbagagen.

            Ville aldrig selv rejse uden mit EOS, når man har et så godt kamera, ville det være synd ikke at medbringe det når man er på farten 🙂

            /Mikael

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account