This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

Hej Majbrit,
    Jeg tror nu stadig du må være mere præcis med hvor du tænker dig at rejse hen!
    Bare i Tanzania er der store forskelle i klimaet fra Nord til Syd.

endelig kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det er for et arbejde du gerne vil lave. Skyde dyrene, tilberede dem? tage unger fra deres mor for at kunne kæle med dem eller ???

de fleste steder hvor man kan arbejde med dyr er jo almindelige landbrug, men det er vel ikke det du tænker på – f.eks. at vandre med en masai ud over steppen med 5 liter vand på ryggen og drikke blod og mælk i en uge?

????????????

jack

Hej Majbrit

Her på siden kan du søge i blandt klima fra hele verden.
    Vejret på rejsemålet er vigtigt. Her finder du maksimum og minimum temperaturer i over 1.000 byer fordelt på mere end 150 forskellige lande.

Backpackerplanets klimaguide

Anonym majbrit87

Hej.

Da jeg har et ønske om at komme til Afrika og arbejde frivilligt med dyr i 2008, vil jeg lige høre om der er nogen som kan give mig et godt råd om hvornår på året man skal tage afsted. Hvornår er klimaet mest behageligt?

På forhånd tak.

Mvh Majbrit

Anonym majbrit87

Jeg mener selvfølgelig helt nede i den sydligste del af Afrika

Anonym majbrit87

Tak for jeres svar. Min drøm er at komme ned og arbejde tæt med vilde dyr. F.eks. løver eller elefanter som ikke kan klare sig selv og derfor skal hjælpes, så de kan slippes fri i naturen igen. Mit ønske er at få en oplevelse for livet. Det er jo ikke hver dag man eksempelvis får muligheden for at røre en løve.

Majbrit

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account