This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Der er flere gode. Bl.a. spejdersport, hvor jeg selv har købt. De er rigtig gode til at vejlede. Plus de giver 10 procents rabat hvis du har købt rejsen igennem kilroy.

Anonym Stine

hejsa

jeg vil helt klart anbefale forretninger som spejdersport, friluftslageret eller friluftsland. Den forretning på hovedbanegården sælger mest varer til familien danmark og ikke varer der holder i længden, så lad være med at bruge den. I almindelige sportsforretninger er det kun de færreste der ved hvad de snakker om, så hvis du skal have ordenligt vejledning er det klart at anbefale de 3 øverste navne…. du kan evt. gå ind på deres hjemmeside og læse om dem… det er bare lige 3xwww foran og et dk efter 😀
    hilsen stine

Anonym Anonym

hey jeg skal til australien til januar, og står og skal købe en rygsæk, er der nogle der kender nogle gode steder, fysiske butikker:) vil godt have noget vejledning, da jeg helt sikkert kommer til at gå en del…

Anonym Anonym

Hej
    Friluftsland er helt klart et godt bud.

KR

Anonym Anonym

Hvis du bor tæt på København er der en knald god butik inde på Hovedbanen… Nede i enden ved Posthuset! De har meget godt. Sportsforretninger har også flere gode!

Anonym Anonym

Jeg har en Wolf Camper som jeg er meget glad for
    http://www.wolfcamper.dk/

Anonym jimi

tak for svarene, hvor mange liter skal min rygsæk være på hvis jeg skal ned til australien, og skal have det mest nødvendig med, altså ikke trangia osv, kun tøj og de vigtigste papirer? jeg tænker at man kun har shorts på dernede for det meste?

Anonym Line

Jeg var i Australien i et halvt år hvor jeg havde en 65 liters taske med, og den synes jeg passede meget godt! Et godt forslag er også at du får en taske hvor du kan komme indtil det store rum både i toppen og i bunden, så du ikke skal have alle dine ting ud når du skal bruge noget der ligger i bunden af tasken. Hvis jeg var dig ville jeg også tage et par tynde lange bukser med. Det er tit rart at have hvis du skal ud og vandre nogle steder hvor der tæt bevokset eller hvis der er sandfluer!

Anonym Britta

Hej.
    Har du fået dig en rygsæk? Ellers har jeg en wolfcamper rygsæk 65 til salg. Er du stadig interesseret.?
    Hilsen Britta

Anonym Amanda

Hvad vil du sælge din rygsæk for?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account