Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523730
     jonasdamholt

      Gode råd og idéer modtages med et smil:)
      Min kæreste og jeg står og skal til Australien, New Zealand og Fiji fra slutningen af februar og 3 måneder frem. Vi har købt et buspas til Australiens østkyst, men overvejer stadig, hvad vi vil gøre, når vi kommer til New Zealand. Vi vil helst kunne køre rundt selv, så det er en bil vi er ude efter.
      Mine spørgsmål er som følger:

      – Hvad koster det ca. at købe en bil (ikke nødvendigvis nogen specielt god bil, den skal bare kunne køre, uden at vi skal bruge alt for mange penge på reparationer)
      – Hvilke papirer og lignende skal man have, når man køber bil?
      – Jeg er på det tidspunkt ikke fyldt 21, så vi kan umiddelbart ikke leje en bil, men har i alligevel hørt om steder, hvor det har kunnet lade sig gøre alligevel?
      – Vi lander i Christchurch, men hvor kan man købe billige biler(car markets og lignende)
      – Og sidst men ikke mindst – Hvad koster benzinen cirka?
      På forhånd tak for jeres svar!

      #3523999
       Max

        hehe du er altså ik rigtig normal…
        sted for alt det lorte, finde en billige bil, forsikre den ohh det er meget bulle.. hvis den går i stykke så ska du kører den til mekaniker..

        helt ærligt hvis jeg var dig. så ville jeg leje en bil, det meget sikret på den måde.. du kan kører den sådan som du vil, hjulspand og alt, hvis det gik i stykke så får du en ny en igen..

        #3524182
         Kris Bøje

          Hey.. Kig på opslagstavler på Hostels og steder hvor unge mødes.. Der er nogle gange biler til salg. De koster nok en 2000 AU dollars ca.. Hæng mig ikk op på det.
          Hvis du skal leje en bil må du nok ikk kører for langt væk i den.. Men la vær med det. Køb en og har hørt at du kan køre med et normalt DK Kørekort..

          #3524183
           Kris Bøje

            Hey.. Kig på opslagstavler på Hostels og steder hvor unge mødes.. Der er nogle gange biler til salg. De koster nok en 2000 AU dollars ca.. Hæng mig ikk op på det.
            Hvis du skal leje en bil må du nok ikk kører for langt væk i den.. Men la vær med det. Køb en og har hørt at du kan køre med et normalt DK Kørekort..

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account