This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Af vaccinationer er Difteri, Stivkrampe, samt Hepatitis A og B..
    evt. noget Malaria medicin..

Anonym Eventyren

Jeg skal til USA i 2 måneder og vil bla. se Nia. Falls fra Canada og ved det ikk er noget problem at krydse grænsen, men hvad hvis jeg vil en lille smut til mexico??
    Er der specielle krav til vacinationer, papirer eller andet jeg skal tage højde for..??

Anonym Eventyren

Er det noget man kan gøre derovre eller skal det gøres hjemmefra..?

Anonym claus

De nævnte vaccinationer er IKKE noget krav, men blot anbefalinger. Jeg vil nok sørge for at få det gjort hjemmefra. Tag en snak med Statens Seruminstitut.

mvh

Claus

Anonym Eventyren

Oki tusind tak 🙂

Anonym Louise

Mht til at krydse grænsen til både canada og Mexico havde vi ingen problemer, og vi rejste ellers lige i den periode hvor Svineinfluenzaen rasede.

Du skal bare sørge for at have dit pas og dit indrejsevisum til USA med og så er der ingen problermer.

Hilsen Louise

Anonym Louise

Mht til at krydse grænsen til både canada og Mexico havde vi ingen problemer, og vi rejste ellers lige i den periode hvor Svineinfluenzaen rasede.

Du skal bare sørge for at have dit pas og dit indrejsevisum til USA med og så er der ingen problermer.

Hilsen Louise

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account