Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3506054 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     MettePap

Hej alle,
      Hvad ville I anbefale at tage med, når turen går til NY, Fiji, Aus, Thailand og Cambodia sep-dec 06 – sovepose eller bare en lagenpose? Og i så fald, skal den være af bomuld eller silke?
      På forhånd tak! /Mette

Søren

Hejsa

Jeg vil helt klart anbefale en silkelagenpose i de lande hvor der er varmt når i er der. Jeg har selv lige rejst i Thailand med silkelagenpose, hvilket er utroligt dejligt at ligge i når der er meget varmt. Bomuld har en tendens til at blive meget svedigt, hvor silke er mere rart.

/Søren

JørnDK

Jeg skal selv til Buenos aires/Iguacu falls her den 19/8-06 og og spekulerer også på om jeg skal købe en lagenpose eller om det skal være en sovepose.

Er der nogen der kan give mig et svar på det….

På forhånd tak.

Philip

Silkelagenpose er sagen i Thailand. Koster mellem 100-200 til Bangkok og fås overalt i Khao San Road.

Argentina – til de to steder du rejser må en lagenpose være fint nok. Skal du længere syd på til kulden er det en helt anden sag… Tror jeg…

Mathilde

Hej, jeg skal til Australien her om 2 ugers tid. Jeg har egentlig kun en lagenpose med, men taget i betragtning af at jeg også skal til Melbourne her i “forårsmåneden” september var det måske en rigtig god idé med en sovepose også? Er der nogen, der har prøvet noget lignende og ved, om en lagenpose er nok?

Mvh
              Mathilde

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account