This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jumme88

Hejsa
    Jeg skal til Australien om 2 måneder for at besøge nogle venner. Skal være der i 3 uger så det ville nok være rigtig rart med en bil så jeg selv kan komme lidt rundt… Nogen der har erfaringer med at leje en almindelig lille personbil i sydney? Hvem skal kontaktes og er der nogen i ikke vil råde mig til at leje bil af? Og hvor dyrt tror i det vil være? Og er det overhovedet muligt da jeg ikke helt er fyldt 21 når jeg ankommer…? Håber der er nogen der kan hjælpe?

Anonym Krarup

Hejsa.
    Du kan altid leje en bil i lufthavnen, enten inden du tager afsted eller når du ankommer. Hvis jeg husker rigtigt ligger der både en avis og europcar i Kingsfordsmith (lufthavnen i sydney).

Hvis du skal bo på hostel, har de helt sikkert et firma de kan anbefale dig(hvertfald YHA).

De 21 år kan muligvis godt gøre det mere besværligt. så vidt jeg ved siger loven kun 18, men mange firmaer sætter selv en grænse på 21. Jeg lejede en wicked camper sammen med to piger som begger var under 21 og til og starte sagde firmaet at det skulle være mig der lejede og kørte bilen, da jeg var den eneste over 23. Men lang historie kort, så fik vi overtalt firmaet til og lade den ene af pigerne leje den i stedet for mig, trods hendes alder på 19 år.

Anonym andy

hej vi kan anbefale at leje hos http://www.bayswatercarrental.com.au/
    de har kun toyota corollaer men de er allesammen helt nye.mvh,andy.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account