This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym amg86

Hey alle

Har søgt lidt på nettet angående leje af camper, og synes de priser er lidt dyre.
    Er der nogen der har en ide om hvad det vil koste at leje sådan en i ca. 21 dage hvis man først lejer den når man ankommer (december) ?

Anonym Annemette

Det er også ret dyrt, men prisen afhænger af hvor du rejser fra og til, hvilken forsikring du vælger, sæson og selvfølgelig også hvilken bil du skal have.
    Vi betalte 39$ pr. dag plus forsikring og det var i lav-sæson. Vi lejede hos travellers autobarn og det var vi egentlig godt tilfredse med. Men wicked campers er nok også værd at undersøge.

Anonym amg86

Turen bliver formentlig mellem Sydney og Melbourne, så det skal være et firma som ligger i begge byer.
    Kan man det med det firma du brugte?

Er nov. og dec. højsæson?

Ellers nogle gode fif vedr. leje af camper?

Anonym TheisM

Hvor mange personer skal der være plads til i campervanen? Hvis i kun er to, siger min erfaring mig at Travellers Autobarn er temmelig dyre, og i det tilfælde skulle i hellere tage at kigge på Jucy Campers der 🙂

Et godt fif, er at huske at regne prisen på forsikring med når i sidder og sammenligner priser. Prisen for at blive ordentligt forsikret varierer en del mellem selskaberne, så husk at regne det med også. Hvor gamle er i? For der er også nogle af selskaberne der er mere fordelagtige end andre, hvis i er under 21 år.

For New South Wales er det nok i højest grad december der er rigtig højsæson, men begge måneder ligger i hvert fald i den travle ende.

Anonym amg86

Vi er 2 personer, så det behøver ikke være noget stort. Vi er 25 og 27 år.

Vi vil forsikres mod alt, så der ikke pludselig kommer en stor ekstra regning.
    Forhandler man om prisen på lejen, eller ligger den helt fast?

Og mange tak for begge svar 🙂

Anonym TheisM

Ved alle selskaber jeg har erfaringer med, ligger prisen helt fast. Jeg synes virkelig i skal prøve at kigge på Jucys 2 personers campere, de er virkelig fede og til en super fornuftig pris 🙂

Anonym amg86

Har også været inde og tjekke deres hjemmeside ud, og det ser rigtig fint ud, så det er bestemt en mulighed 🙂 Tak for hjælpen 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account