This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym PrebenP

Hej, vi er 2 der skal ud og rejse her til januar og så 4 måneder frem. Vi skal bruge de første 5 uger på new zealand, og vil gerne leje en lille camper der for at ha den frihed! Vi lige høre om der er nogen der har lejede en camper fra: campertravel.co.nz også kaldt campervan hire & motorhomes. Bare for ikke at blive taget ved næsen! Da det er første gang vi skal ud og rejse kan vi bruge alt den info vi kan få, så bare skyd løs!!

På forhånd tak

Anonym Anonym

Hejsa
    Jeg kender ikke det firma i nævner, det ser ud som om de udlejer camper fra forskellige firmaer!men da vi var på New Zealand sidste år lejede vi en lille camper hos et firma der hedder Backpackers Campervan, det var en fin camper og prisen var ok, det der er med mange af camper udlejerne er at det tit er samme firmaer der lejer ud bare med forskellige navne alt efter hvor gamle vognene er, fx er Maui dyrt, Så kommer Britz som er lidt billigere og til sidst Backpackers Campervan som den billigste, men det er samme firma og samme vogne, bilerne er bare ikke fra samme årgang..Sådan er det med mange af de udlejnings firmaer der er der, men jeg synes bilen og servicen var helt fin..

Anonym sweetipie

Hej!
    Jeg rejser 2 mdr. til New Zealand her januar – februar. Vi har lejet en spaceship. jeg ved ikke om i har kigget på denne, her er et link: http://www.spaceships.tv/new-zealand-camper-van-hire/
    Det er i hvertfald en mulighed.
    Vi har booket igennem Jysk rejsebureau.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account