This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ibenmortensen

hej,min kæreste og jeg skal til Australien i 7 måneder, jeg skal være i praktik 5-6 af månederne, midt i Sydney.
    Mit spørgsmål er så, om der er nogle der ved hvor nemt og hvor meget det koster af få en lejlighed, det skal ikke være noget vildt eller stort, måske en dele lejlighed. er der der nogle der ved noget omkring det, eller har en lejlighed de skal af med eller ligne???

ville være enstort hjælp

Anonym Guest

inde på backpacker.dk var der en der søgte en værelseskammerat til hendes lejlighed i sydney.
    du kunne evt findes hendes annonce og maile til hende, hun kan sikkert hjælpe med at fortælle dig en masse ting

Anonym MY

Hej!
    I Sydney er det ikke noget problem at få et sted at bo. Jeg rejste som backpacker derned i 2003, jeg var alene og havde ingen ting at komme ned til. Det tog mig alligevel ikke ret lang tid, at finde en lejlighed, som jeg delte med 2-3 andre.

Anonym MY

Hej!
    I Sydney er det ikke noget problem at få et sted at bo. Jeg rejste som backpacker derned i 2003, jeg var alene og havde ingen ting at komme ned til. Det tog mig alligevel ikke ret lang tid, at finde en lejlighed, som jeg delte med 2-3 andre.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account