Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Mia 1 måned, 1 uge siden.

• Forfatter
    Anonym Martin

Hej,

Hvor mange lommepenge skal der spares op til en 5 ugers tur på Aus østkyst + NZ eller blot et af stederne?

Jeg er forholdsvist ny inden for backpacker samfundet, dog meget nysgerrig.

Jeg er en sulten ung mand på 22, som kunne finde på at leje en bil.

Uddybende forklaring / hjælp sendes gerne til mlauge@live.dk

Tak!

Anonym Camilla

Hej Martin,

Man siger som hovedregel at det koster ca. 600 kr. per dag at leve i Australien/ New Zealand – dette dækker mad, overnatning og transport (ikke billeje).

Så som udgangspunkt skal du nok regne med ca. 18.000-20.000 kr. til din 5 ugers tur. Dette er kun et vejledende forslag 😉

Mvh Camilla

Anonym Mia

Hej,

Vi var tre uger på New Zealand for nogle år siden. Det er et dyrt land at rejse i, så derfor vil jeg nok anbefale en 20.000-25.000 kroner, hvis du skal være afsted i 3 uger.

Vi var så heldige at kunne overnatte ved familie på New Zealand, så vi behøvede ikke at leje en campervan men blot en almindelig personbil.

Oplevelser på New Zealand er desværre ikke særlig billigt, så tag hellere en god luns lommepenge med, så du er på den sikre side og ikke skal gå på kompromis 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account