Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3530539 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     ACecilie

Hej 🙂
      Jeg skal backpacke 6 mdr i mellemamerika og ville gerne finde mig en guide bog – jeg synes rigtig godt om lonely planet men så så jeg the rough guide er der nogle der ved hvilken en der er bedst?

Eventyren

Hvis det er USA så prøv ‘USA – on the road’. Den er vildt go har har ruter osv..

Eventyren

Hvis det er USA så prøv ‘USA – on the road’. Den er vildt go har har ruter osv..

raslyng

Da jeg rejste der for år tilbage var Handbook fra Footprint rigtig god. Men jeg ved ikke, om den stadig er god. Prøv at låne den eller tjek:
            http://www.footprintbooks.com/guidebooks/latinamerica.cfm?ccs=77&cs=268

Har ellers selv altid været stor fan af LP, men synes nu at den er blevet knapt så “budget-agtig”.(tror det er de samme journalister der skriver som dengang, de er bare blevet mere magelige og skal have dyrere hoteller mm. – men måske er det bare mig?)

Hilsen Raslyng

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account