Hejsa
Min kæreste og jeg planlægger nogenlunde samme tur i januar-februar.
Vi har valgt at flyve til LA, og så køre nordøst på, gennem joshua tree national park, videre nord på og så være i las vegas en enkelt dag eller to. derefter ind i grand canyon og så nordvest op gennem yosemite, forbi lake tahoe og så ende i San Fransisco.
Jeg har tidligere været i San Fransisco, og kan anbefale et enormt godt hostel. Det er gængs pris (omk. 20 dollars for køjeseng i delerum) der er lækker morgenmad, gratis aftensmad et par gange om ugen, og bare generelt enormt god stemning. Stedet hedder Green Tortoise, og ligger vist på Broadway street. De har en hjemmeside ihvertfald. Vi endte med at bo der i over en uge, da det var så godt et sted.
Ang. billeje. Min kæreste og jeg lejer hjemmefra, da vi har hørt fra mange, at det er meget billigere. VI lejer gennem Kilroy travels og tror vi giver omkring 4500 kr for 3 ugers billeje, hvor vi henter den i LA og afleverer i San Fransisco.
Om det er for kort tid I har?!, det er vel altid et spørgsmål om, hvad det er man vil. Turen mellem LA og SF via kysten, skulle også være enormt smuk, og den kan man ihvertfald godt nå på de 2 uger(inc at være i LA og SF nogle dage).
God TUR
Mvh Anne Sophie