This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mie og Freja

Hej!
    Vi er to piger der lige nu rejser rundt i mellemamerika og om et par maaneder tager videre ned til sydamerika. I den forbindelse skal vi selvfoelgelig til Peru og vi vil rigtig gerne til machu picchu, men vi er lidt forvirrede efter at havde snakket med flere forskellige mennesker paa vores tur fordi folk ikke er enige om hvor vidt det er vigtigt at booke en tur allerede nu, eller om man sagtens kan tage der til og saa finde en guide paa stedet. Hvad er jeres erfaringer, hvad burde vi goere?
    Haaber i kan hjaelpe os!
    Med venlig hilsen Mie og Freja.

Anonym Lois_Travel

Hejsa,
    Jeg skal selv til sydamerika om et par uger og rammer også Machu Picchu. Hvad jeg har hørt fra folk der har været afsted er ,at der er masser af muligheder for at bestille en tur når man kommer frem. Det vil ikke blive den helt originale inkasti man går på hele vejen, men man ender samme sted alligevel.. Jeg ved der er noget der hedder jungletrek og den har jeg tænkt mig at hoppe på. Der er det ikke kun trekking i 4 dage, men også mountainbiking etc.. Den originale tur skulle I have bestilt for meget længe siden hvis der skulle være en chance for at komme med der, men tror nu de andre muligheder er ligeså gode og billigere, ved jeg..

Måske vi mødes – Hvem ved 🙂 Hvor skal I ellers hen i Sydamerika?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    I skal ikke book noget,Tjek det ud når i kommeer frem, Kan anbealde det trek hvor man cykler på jers trek,husk ikke at book noget,der er penge at spare ved ikke at book.lars

Anonym Frederikke

Hej Mie og Freja,Vi er to piger der om en uge selv tager afsted til sydamerika,og rammer macu picchu i slutningen af marts, vi kunne SENEST bestille vores tur i midten af december, fordi det er meget begrænset, hvor mange der må besøge det om dagen, og trekkingturene er fyldt mange måneder frem, så hvis i skal “tage det som det kommer” skal i virkelig have heldet med jer og fange et hold, hvor der er nogle der ikke er dukket op. 🙂

Anonym Anonym

Hej

Jeg var der selv for et år siden. I behøver ikke booke noget på forhånd. Men se jer for når i går rundt til de forskellige tourguider! Hvis det ikke virker som om de har styr på tingene så find et andet sted, der er masser af steder at vælge imellem.
    Glæd jer, det er en fantastisk oplevelse.
    Maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account