This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cecilie

Har lige været tre måneder i Mexico i Playa del Carman og Cancun og der er næsten ingen myg og meget lav risiko for malaria, så derfor er malariapiller ikke nødvendige hvis det bare er en hyggeferie disse steder

Anonym Cecilie

Har lige været tre måneder i Mexico i Playa del Carman og Cancun og der er næsten ingen myg og meget lav risiko for malaria, så derfor er malariapiller ikke nødvendige hvis det bare er en hyggeferie disse steder

Anonym jens fra knabstrup

Har prøvet Lariam i 5 uger. Fik ikke malaria – men absolut syge drømme/mareridt. Hver eneste nat. Tager dem aldrig igen menmindre det er sidste udvej for en kur.
    Ved korte ture bruger jeg Malarone uden problemer, bortset fra at det gør ondt i tegnebogen.
    Medbringer altid Arinate, som skulle være en mirakelkur hvis man får malaria. Den tager kun 4 dage og hele kuren koster mindre end en (1) Malaronetablet.
    Har aldrig selv brugt den, men to af mine bekendte har. Den ene blev bare rask i lyntempo – den anden reddede livet næsten lige så hurtigt.

Anonym Sigrid Damsgaard Pedersen

Hej.

Er der nogen, der har nogle Malarone malariapiller til salg?

Skriv til min mail: Sigrid_damsgaard@hotmail.com

tak 🙂

Anonym HannahCarlsen

Hej! Jeg fik Malarone fra Rejseklinikken og fik ingen bivirkninger (eller malaria 😉 ) Synes slet ikke det var så dyrt og de var ret søde. De har også andre piller end lige Malarone, hvis man har haft dårlige erfaringer/er på medicin der krydsvirker. Har nemlig selv haft dårlige erfaringer med Lariam og forfærdelige drømme.

God tur!!!

Hannah

Anonym Alex Dissing

Lariam tog min far i Afrika, men han fik en depression som varede i 3 år, da han kom hjem.
    Tag den dyre malaria pille!!

Anonym Sten Werther

1.Lariam: er ikke længere i handlen i Danmark – og gudskelov for det .. – Dette produkt var det billigste, som mange unge valgte pga. prisen, men man har længe været klar over at produktet kunne være skyld i (hos en del), kraftige bivirkninger s.s. urolig nattesøvn, depression, angst og i nogle tilfælde selvmordstanker (her kun nævnt få) .. derfor blev det “endlg” taget af hyldrne i DK – Så tak for det Sundhedsstyrelsen.
    2. Malarone og Vibradox – (og i den rækkefølge vi også anbefaler produterne). Er klart vores anbefaling, om man får brug for beskyttelsen, (og helt klart, så heller få bivirkninger i kort periode end at få malaria ind i kroppen). Valget af de to produkter kommer dog lidt and på hvor rejsen går hen i førte omgang, da der er forskellige områder i verden hvor de forskellige produkter anbefales, Malarone kan dog stor set benyttes i størstedelen af verden. Enkelte bivirkninger kan opstå ved begge produkter som oftes føles som mave-oppusthed, mave-kramper etc., men kun hos et fåtal af dem der tager produkterne.
    ** Malaronen tages 1-2 dage før afrejse + hver dag + 7 dage efter afrejse fra malariaområde.
    ** Vibradox/Doxycyklin tages 1 dag før afrejse + hver dag + 28 dage efter afrejse fra malari området.
    – SPØRG ALTID DIN LÆGE DER GIVER DIG VACCINATIONEN ELLER HVOR DU SØGER RÅD OG KORREKT VEJLEDNING – Da det er VIGTIGT! At få de korrekte tabletter/profilakse.
    OBS! Malarone tabletterne fås tbåbrn og voksne.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account