This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Hej!

Min kæreste og jeg tager til Malaysia i august måned og vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer med overnatninger på nedenstående steder. Vi rejser på et forholdsvis stramt budget, dog har vi air-con og eget toilet som krav 🙂 Alt overnatning i KL og transport fra KL er på plads, men savner lidt erfaringer med overnatninger i/omkring Taman Negara. Vi har hørt, at man hellere skal bo i Kuala Tahan og så krydse floden for at komme ind i nationalparken?

På Perhentian Kecil skal jeg tage dykkercertifikat på Panorama Divers, da min kæreste tidligere har taget hendes der og var ovenud tilfreds med det. Bagefter vil vi gerne have nogle dage (5-7 dage) på den anden side, Coral Bay – men HVOR? 🙂
    Hvis du har anbefalinger fra steder på Perhentian Besar hører vi også gerne.

Sidst vil vi gerne, hvis vi kan nå det, et smut forbi Tioman. Kan i anbefale et godt sted at bo her?

Steder vi søger anbefalinger fra:

– Taman Negara (Kuala Tahan)
    – Perhentian Kecil og Besar
    – Tioman

Anonym Matti Binderup

Min kæreste og jeg skal samme vej i august, så jeg lytter lige med. Jeg har personligt hørt rigtig godt om Tioman, men har også en smule svært ved at gennemskue, hvor man skal bo 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account