This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mettevalentin

hey allesammen …

jeg er pt i australien, sammen med en veninde. men da hun er noedt til vende hjem pga personlige aarsager derhjemme, mangler jeg nu en at rejse videre med..
    min eller vores plan at blive i sydney til nytaar og til d 5 jan, og saa flyver jeg til new zealand. eller maaske, ville jo allerhelst have en at rejse med… ?
    saa hvis der er nogen derude, som skal til new zealand eller havde taankt paa eller maaske staar i samme situation, saa skriv til mig 🙂

jeg er forresten en pige, sjovt nok. 23 aar og er lidt frisk paa det hele mht rejse 🙂 ville gerne se saa meget som muligt…

haaber hoerer fra nogen 😀

mvh mette

Anonym Martin

Hej

Jeg er ung fyr på 28, jeg bor i sydney (Roselands) i 6 mdr pga arbejde. Men mangler en dansker at snakke med, kan godt blive lidt træt af det der engelsk konstant. Det var bare om vi skulle mødes og få en lille pils eller noget en dag

MVH Martin

Anonym Martin AU

Hej Martin igen havde ikke logget ind før. Bare hvis du ville svare kan du nu..

Martin

Anonym MelissaJuulsgaard

Hej begge to

Jeg er ogsaa i Sydney i ojeblikket og bliver i hvert fald en maaned og arbejder, altsaa ogsaa over jul og nytaar og ville ikke sige nej til at hilse paa nogle danskere.
    Ring evt. saa kan vi maaske finde ud af noget. 04 123 20 129

Mvh. Melissa

Anonym mettevalentin

Hej igen.
    Bliver i begge i Sidney og holder nytår? bliver i så i australien eller skal i rejse videre?

Knus Mette

Anonym MelissaJuulsgaard

Jeg bliver i Sydney til en gang i midten af jan og rejser derefter videre op til Brisbane indtil jeg flyver d. 28. jan

Anonym MelissaJuulsgaard

Jeg bliver i Sydney til en gang i midten af jan og rejser derefter videre op til Brisbane indtil jeg flyver d. 28. jan

Anonym mettevalentin

hej martin og meliassa 🙂

jeg vil gerne moedes og ogsaa gerne til en pils, traanger jeg snart til. min rejsepartner forlader mig nemlig d. 27 nu, saa det kunne da vaare fedt ar moedes til nytaar, hvis I ikke havde planer??
    maaske vi kunne bytte tlf. nummer, jeg har haft svaart ved finde internet nogen gange , men mit nr er 28 30 57 34 hvis det er, men proever ogsaa komme her paa.. arbejer i begge her mellem jul og nytaar? der er ingen af jer som lige kunne taakne sig tage med til new zealand ?? :s hov jeg er foerst i sydney d. 26 sent..

Anonym michelle__5@hotmail.com

Hvor længe har du planer om at være der? Jeg vil nemlig rigtig gerne ud og rejse (MEGET gerne Australien/Zealand området, men er også åben for andre lande :)), men kan ikke komme afsted før midt i februar.. Bliver det for sent for dig?

Anonym Martin AU

Hej

Ja det kunne da være mega hygge at mødes til nytår, har ikke de store planer. Jeg skal arbejde her i sydney 6 mdr, så kan ikke lige ta´med til new zealand, men vi kan da skrives ved, mit nr er 22553028

MVH martin

Anonym mettevalentin

Så synes jeg lige vi skal skrives ved angående nytår, det kunne være hyggeligt med dansk selskab 🙂

Det er også for sent for mig, der er jeg hjemme i Danmark.

Anonym mettevalentin

Så synes jeg lige vi skal skrives ved angående nytår, det kunne være hyggeligt med dansk selskab 🙂

Det er også for sent for mig, der er jeg hjemme i Danmark.

Anonym Martin AU

Jamen jeg skal ikke ud at rejse rundt, jeg har et fast arbejde her i sydney…desvære. Men ville gerne holde nytår med nogle dansker…:)

Anonym mettevalentin

min plan var new zealand her d 5 januar, og saa tre uger frem.. hvis det passede nogen.?? men jaa bliver ogsaa lidt svaart hvis der er arbejde 🙂
    vi snakkes, jeg skal snart videre til sydney..

hilsen mette, glaadelig jul

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account