This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej. Jeg er en pige på 19, jeg har været i Au med min veninde de sidste 4 måneder og lillejuleaften valgte hun at droppe mig til gEngæld for en fyr… Så nu er jeg helt alene… Jeg har min egen backpackerbil med alt hvad dertil hører. Jeg mangler bare en makker! Køn og alder er underordnet, bare så længe du er sød og sjov og frisk på at opleve! Skriv til mig så finder vi ud af noget! Lige nu befinder jeg mig 400 km nord for Sydney og har planer om at rejse sydpå snart og så tage hele turen rundt! Jeg tager hjem igen til juni næste år…
    Alt har interesse!

Knus og kram Joanie

Anonym Mikaelkbh

Hej, jeg er lige ankommet til Melbourne igaar.
    Send mig en mail paa beijingtobangkok@hotmail.com
    Haaber at hoere fra dig 🙂

Fighter_88

Du er da ogsa velkommen til at skrive til mig, men jeg befinder mig ved Coff’s harbour nu og rejser op mod Byron Bay osv.

Fighter88@gmail.com

Eller ring -skriv til 0406259043

Anonym sarah

hejsa. jeg og min veninde rejser til autralien d. 1 marts 09. vi regner med at starte i perth, flyve til adelaide og derefter tage turen hele vejen op langs østkysten. hvis du er interesseret, kan vi jo mødes, måske i sidney, eller et andet sted? vi er begge 19 på det tidspunkt. vi tager afsted for at leve livet, more os og få en masse oplevelser. men du kan jo skrive til min mail hvis du får lyst. min mail er: sarah-s@jubii.dk
    – sarah

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account