This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CMM

Hej..:)
    Jeg er en pige som skal være au pair i Melbourne i et halvt år fra oktober 2009.. Jeg har lidt problemer med at finde ud af, hvad man gør med skat dernede? Nogen der selv har prøvet det og måske kan hjælpe..? Kunne også være hyggeligt at mødes med nogle danskere dernede? 🙂

Anonym lars81

du skal bare kontkte det nærmeste ‘taxoffice’ + ha lavet en konto i en bank (evt find ud af om din bank herhjemme samarbejder med en dernede… der ligger helt sikkert en i melbourne…evt google kunne være din ven 🙂

jeg/vi er i melbourne engang januar +sidst i marts..

Anonym CMM

Tak for det:) er det så nemmest at finde ud af det hele, når jeg er dernede? Okay, det kunne være hyggeligt at mødes med nogle danskere..

Anonym Anonym

hmm vil jeg mene- har dog ikk selv prøvet men har forhørt mig en del så videre gir egentlig bare info :-)…. ajmen vi kan jo mailes hvordan og hvorledes
    min mail er l.lykkegaard@hotmail.com

Anonym MichaelK89

Hej 🙂
    Nu hvor dette indlæg er nogle måneder gammelt, håber jeg da på at du har fundet ud af det med skat i australien. Hvis det er sagen, ville jeg være super taknemmelig, hvis du ville dele den information med mig 🙂 Jeg er nemlig på working visa hernede indtil maj 2010.
    Udover det, så kunne det være rigtig fedt at møde dig, altid dejligt at møde danskere så langt hjemmefra 🙂

Min mail er michaelandersenviborg@hotmail.com forresten

Anonym michael

Skulle måske lige understrege at det også er Melbourne jeg er bosiddende i, hehe :p

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account