This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ditchen

Hejsa! Jeg skal ud at rejse 1-2 mdr. til sommer(juli/august) med min kæreste, og vi er blevet lidt varme på mellemamerika, men hvad skal vi se(hvilke lande osv), og hvor meget kan vi regne med at nå på forholdsvis kort tid… Tankerne går nok særligt på Honduras, Guatemala og så en tur 0p til Mexico.. Det ku være fedt, hvis du vil øse ud af din viden på dette område:)

Anonym mortenmj

Hej

Har selv arbejdet i Guatemala i 6 mdr., og vil mene at man ihvetfald skal bruge en måned i hvert land for rigtig at få oplevet det rigtigt.

Kan på det varmeste anbefale Guatemala, og der er tusind ting som i bare skal se, hvis i da vælger det.

I er mere end velkommen til at skrive en mail, så kan jeg da måske være mere behjælpelig,hvis i har flere spørgsmål.

Mvh.
    Morten (mullerup.morten@jubii.dk)

Anonym mortenmj

Hej

Har selv arbejdet i Guatemala i 6 mdr., og vil mene at man ihvetfald skal bruge en måned i hvert land for rigtig at få oplevet det rigtigt.

Kan på det varmeste anbefale Guatemala, og der er tusind ting som i bare skal se, hvis i da vælger det.

I er mere end velkommen til at skrive en mail, så kan jeg da måske være mere behjælpelig,hvis i har flere spørgsmål.

Mvh.
    Morten (mullerup.morten@jubii.dk)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account