Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531041
     lbp9

      Hej, Jeg søger hjælp til en tur mig og min ven skal på til januar.

      Vi kommer til at rejse i ca 3-4 uger.

      Vi vil gerne opleve; fest, andre unge mennesker, strand, surfing, dykning, eventyr og kultur – inævnte rækkefølge.

      Nogen ide om hvor vi skal hen? Mexico, costa rica, panama osv…

      Flere land eller bare holde os til 1? eller måske en god kombination.

      Håber at høre fra jer.

      #3531042
       dex

        bali..

        #3531048
         lbp9

          Har været der, plus Australien, New Z, USA og det meste af Syd Øst Asien – så vil gerne prøve noget nyt… og har en plan om Mellemamerika, men hvor??

          #3531049
           Anonym

            Fest unge og andre mennesker passer beskrivelsen på Cancun i Mexico perfekt.

            Derfra kan du tage på dagstur til Chichen Itza, Tulum(en af verdens bedste strande) og alle de små øer rundt omkring og dykning er også super godt.

            #3531054
             idaogsimone

              Men Cancun er MEGET turistet- det kommer vel an på hvilken slags fest man er til… diskoteker / små barer/strandfester agtigt. men der er i hvert fald bare rigtig mange turister i Cancun, jeg synes ikke det var noget særlig spændende sted. men der er derimod spændende omkring Cancun, som du pointerer! 🙂

              #3531059
               ACecilie

                Jeg kunne meget bedre lide playa del carmen som ligger i samme område 🙂
                Jeg synes både festlivet og selve byen er meget federe end cancun.. men stadig meget turistet – men ellers også belize:)
                mvh Cecilie

                #3531055
                 Thomas

                  Ja enig selve Cancun er jeg heller ikke meget for. Men fest det er der!

                  #3531952
                   juliedk

                    Guatemala er helt fantatisk! (og billig) Både naturen, kulturen samt det spanske som er let at forstå, for ikke-trænede ører.
                    På 3-4 uger kan du nå at se de fleste must-sees samt evt et andet land også.
                    God rejse:)

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account