Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3530713 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     AnneDybkjær

Hej

Jeg rejser til Mellemamerika i starten af januar 2010, men jeg er i tvivl om hvad jeg bare SKAL opleve.
      Jeg skal mødes med en gruppe i midten af februar, så har cirka 1 mdr. for mig selv inden. Jeg skal rundt i Guatemala, Belize og det sydlige Mexico med gruppen, så vil helst ikke rejse i disse lande.
      Jeg har overvejet om jeg skal bruge min mdr. rundt på nogle af de caribiske øer (ved dog ikke hvilke) eller måske Costa Rica (eller andre af de omkring liggende lande). Jeg har aldrig været i Mellemamerika før, så alt vil være nyt og spændende for mig.
      Jeg rejser afsted for at opleve landene og er ikke bange for udfordringer. Jeg kan godt lide at være aktiv og skal altså ikke afsted på en badeferie med strand hver dag…

Jeg bliver glad for alle forslag og håber du kan hjælpe.
      På forhånd tak!

Jimmi

Hvis du ikke vil ligge på en strand, så skal du måske ikke tilbringe for meget tid på øerne på den caribiske kyst ;).

Bocas del Toro på den caribiske kyst i Panamá (meget tæt på grænsen til Costa Rica) er lækkert.. men der er ikke vildt meget andet at lave end at vandre rundt i skoven eller være på stranden.

Der er også Sam Blás øerne i Panamá, som er beboet af Kuna-indianerne.

Panamá er generelt det mindst turistet af Panamá og Costa Rica, men hvis du gerne vil være aktiv og have noget adventure så vil jeg nok anbefale Costa Rica. Der er rigeligt du kan foretage dig.

Dennisbager

Hvordan ligger prisniveauet i Panama? og hvordan er strandene? kan de sammenlignes med de kridhvide sandstrande i Thailand?

Jimmi

Dennis, Panama er generelt lidt billigere end Costa Rica.

Jeg har ikke været i Thailand, så det kan jeg ikke svare på. Der er jo rigtige bounty-øer med hvide sandstrande så som San Blás, men det er nok ikke et sted man tilbringer en hel ferie.

Bocas del Toro har også flotte strande, men ikke kridhvide – i hvert fald ikke dem jeg så.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account