This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg rejser til Mexico om et par mdr og skal mellemlande i Atlanta USA. Jeg har overhørte på et rejseforedrag at man ved mellemlandinger i USA skal igennem hele checkin proceduren med bagage osv igen!
    Og ikke bare kan sætte sig ind i det næste fly, så bagagen automatisk bliver overført.

Er der nogen her inde der kan bekræfte dette?

Anonym steph

Hejsa. Da jeg fløj til Florida sidste år skulle jeg mellemlande i Atlanta. Da denne lufthavn var min første landing i usa skulle jeg derfor hente min baggage, føre den gennem tolden og aflevere den igen. Jeg checkede ikke ud og så ind igen, men skulle selv føre den gennem tolden. Det foregik altsammen inde i transit området, så jeg skulle slet ikke ud og ind igen.
    Jeg vil tro, at du skal gøre det samme. Det er utroligt nemt og Atlanta lufthavn er nem at finde rundt i. Jeg går ud fra, at du flyver med Delta, siden du mellemlander der og da det er et af de største selskaber i usa, er der Deltapersonale over alt. De står klar til at hjælpe når, du forlader flyet, så det skulle slet ikke være et problem!
    God tur.

Anonym none

Tak for dit gode svar! Jeg må vente og se hvad der sker, om ikke andet har jeg god tid i lufthavnen…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account