Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3508267
     none

      Hej Backpacker Planet!
      Jeg savner, at den jeg skriver en Intern mail (privat besked) til får øje på min besked når vedkommende logger på. Og at jeg kan se når der er besked fra vedkommende når jeg er logget på. Kan jeg få jer til at lave det sådan, at så snart man er logget på som medlem kan man se om man har modtaget en Intern mail?
      Mvh. Jesper

      #3508269
       Fighter_88

        Først vil jeg lige give Jesper P ret, ville være en kanon ide. + hvis den ikke findes kan det så ikke lavet så man kan Edit i sit indlæg, træls når folk spammer hele tråden fordi de ik kan edit.
        Ellers vil jeg rose jeg for den dejlige side, det er den første jeg tjekker når jeg kommer hjem.
        Lige 1 sidste ting, jeres side understøtter ikke Firefox, Evt. også noget vi kunne blive glade for hvis den gjorde 😉 håber ikke i syntes det var for meget.

        #3508274
         none

          Hej Backpacker Planet!
          Jeg synes også jeres side er god og interessant.
          Mvh. Jesper

          #3508259
           admin

            Vi vil meget gerne gøre noget mere for jer der er medlem på Backpacker Planet. Derfor vil vi gerne have input fra jer af, omkring hvad vi kan gøre bedre og hvad i syntes der er godt.

            Idag har vi blandt andet Rejsekammerater, Forum, Rejseblog, Køb & Salg, Intern mail og andre features. Hvordan kan vi gøre eksisterende features bedre og hvad savner i af features?

            #3508286
             Anonym

              Hej vil også gerne rose jeres side, den er rigtig god.
              Jeg har dog lige et enkelt forslag. Kunne man ikke i forumet gøre så der kunne vises flere end fem indlæg af gangen, da der nogle dage er mange der skriver og de første indlæg der så er kommet ind ryger væk fra forsiden før man har set dem? eller evt dele det op under de katagorier som i allerede har gjordt bare på forsiden fx Asien, USA osv, og så med plads til et par indlæg under hver katagori?? det lyder lidt rodet men håber i fatter pointen.

              #3508306
               josephine

                Hej.. Lige en lille tilføjelse, som hvis passer fint ind her. Har prøvet at bruger den funktion “kontakt backpackerplanet” nederst på siden, men tror ikke den virker. Det er en kanon side og tak for julegave forøvrigt..:O), meeeeen den har lidt mangler sådan helt teknisk set. Sådan noget som opdateringssystemet? Hvornår man sidst har været logget på. Det virker hvis ikke helt som det skal. Den dag man oprettede sig som bruger, bliver ved med at være ens sidste login, en ret irriterende fejl. Og en anden fejl, som driller, er oppe under MIN PROFIL, der mangler en streg under, så man til tider har svært ved at komme ind under den kategori..

                #3508307
                 Fighter_88

                  Hvis du bruger Internet exploor kan det da ikke være svært at komme ind i MIN PROFIL, ?? når du kører musen over emnet kommer den med forslag. + Kontakt os knappen virker også fint i explorer..
                  Hvad er det for en julegave?? :S hehe

                  #3508318
                   Jimmi

                    Brugernes e-mail adresser bliver publiceret, når man skriver et indlæg/svar. Måske I skulle overveje at ændre det, så det ikke står i “klar tekst” på den måde. Der er bots der scanner hjemmesider for netop sådan noget, så de kan tilføjes spamlister. Det er jeg ikke så interesseret i :).

                    Men derudover, som Josephine nævner, virker “Sidst på:” ikke efter hensigten.

                    #3508479
                     admin

                      Først og fremmest mange mage tak for de mange ting i har påpeget. Den bedste måde at få Backpacker Planet til en bedre side er at i kommer med respons, så kan vi tage jeres respons op til vurdering og forbedre siden.

                      — Fighter_88
                      Edit funktionen er bevist udeladt da man ellers vil kunne ændre totalt på det oprindelige spørgsmål og dermed hænge folk ud. Det er vi naturligvis ikke interesseret i og derfor er den udeladt.

                      — Jimmi
                      Der vises kun e-mails hvor medlemmer/brugere selv har sat emailen til at blive vist. Vi vil dog forsøge at forbedre det sådan at evt. e-mails bliver sværere at fange af diverse site crawlers.

                      #3508481
                       admin

                        — Josephine
                        Der var ganske rigtig en fejl i Kontakt os formularen. Man kunne sagtens sende en besked, men den kom aldrig frem. Fejlen er udbedret og naturligvis beklager vi meget at lige netop den funktion der skal fortælle os om fejl og forbedringer ikke virker.

                        MVH
                        Peter Terp
                        Stifter og programmør

                        #3508583
                         Fighter_88

                          >>>Jimmi<<<< Tror det er med vilje, for at folk kan kontakte dig på din e-mail hvis du ikke ser din pb her på side, måske det skulle laves så det var valgfrit?? En anden ting kunne være at man kunne citere den anden person, kunne jeg godt have brugt da jeg skrev dette indlæg, hvis i forstår mig?? PS. Store og dejligt ændringer er sket i Min profil, virkelig dejligt.. siden er blevet mere overskyelig og nu virker den også i FireFox =) Ros til Stifterne af BackpackerPlanet (Backpacker-Online) Herfra. =)

                          #3508564
                           Jimmi

                            Peter, det er ikke i selve profilen jeg hentyder til. Hvis jeg eksempelvis laver et rejsekammerat-opslag, så bliver min e-mail adresse publiceret i klar tekst uanset indstillingen i min profil.

                            #3508616
                             Jimmi

                              Fighter_88, det er ikke helt det jeg mener. Jeg tror Peter forstår hvor jeg vil hen med det :).

                              #3508716
                               Anonym

                                Selv om jeg afkrydser boksen “modtag mail”, modtager jeg ikke en notits om, at et indlæg er blevet besvaret. Samme funktion ville være fin som en mulighed for indlæg, som man ikke har oprettet, men blot deltager i.

                                Highlight, der viser, hvor ordet forekommer i tråden, når man laver en søgning, ville gøre det lettere at se, om tråden har interesse.

                                #3508717
                                 solskinsglad

                                  Og så er det uhensigtsmæssigt, at jeg bliver smidt af, mens jeg skriver et svar. Jeg logger på, skriver et svar og figurerer alligevel som “guest”.

                                  Hvis jeg logger på, mens jeg læser en tråd, for at besvare den, forlader jeg tråden.

                                  (Jeg lyder vist vældigt negativ, sådan er det bestemt ikke ment – jeg er vild med siden!)

                                Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)

                                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                                Log ind med brugernavn & kodeord

                                eller    

                                Glemt dine oplysninger?

                                Create Account