Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200028 bbp-parent-topic-3508259 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3508738 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     admin

>> Jesper P
      Så er der kommet en boks der indikere at man har modtaget post. Den skulle gerne komme øverst til højre som en lilla boks. Den skal sikkert lige shines op og placeres lidt bedre på sigt. Men det kniber af og til lidt med tiden, da Backpacker Planet er et fritidsprojekt 🙂

MVH
      Peter

admin

>> Fighter_88
        Firefox problemet er blevet løst nu, menuen skulle gerne virke fint i Firefox nu.

Peter Vejrum Terp

Highlight, der viser, hvor ordet forekommer i tråden, når man laver en søgning er nu lavet.

Det er nu muligt at klikke på det mellemstore billede ved billedevisning i fotogalleriet og dermed få et stort af billederne.

Ud over det er der kommet et par sprogrettelser hist og pist.

Jeg/vi på Backpacker Planet vil forsøge at få opfyldt så mange som muligt så hurtigt som muligt.

MVH
          Peter
          Stifter og programmør

admin

Det interne postsystem notificere nu også på e-mail.

MVH
            Peter

Peter Vejrum Terp

Man kan nu blive notificeret på e-mail, på indllæg som man har besvaret. Gælder kun medlemmer!

MVH
              Peter

Anonym

Hej Administration!
                Jeg er rigtig glad for nedenstående tiltag og tak for det:

Citat
                Man kan nu blive notificeret på e-mail, på indllæg som man har besvaret. Gælder kun medlemmer!

MVH
                Peter
                Citat slut.

Mvh. Jesper

Fighter_88

Skønt at se alt det liv der er på BackpackerPlanet, =) Bliv endelig ved med at forbedre BackpackerPlanet 😉

Peter Vejrum Terp

Endnu et par rettelser lavet:
                    Nu kan man fra “Min side” gå direkte ned på Forum Indlæg og Forum besvarelser som man selv har oprettet. Det skulle gerne gøre det nemmere at finde tilbage til de ting man har gang i på forummet 🙂

MVH
                    Peter

Jimmi

Der er altså noget der ikke fungerer helt optimalt.

Eksempelvis i denne tråd:
                      http://www.backpacker-planet.dk/resjecafe/rejsesnak/26/9015/svar.htm

Jeg har valgt IKKE at blive noficeret, men alligevel modtager jeg seks (6) mails hver gang der kommer et svar fordi jeg har skrevet i tråden – også selvom det er mig der svarer.

Peter Vejrum Terp

>> Jimmi
                        Jeg kigger på problemet så hurtigt som muligt.

/Peter

Anonym

Prøv at tjekke om notificeringen er begyndt at virke rigtigt, der skulle ikke gerne komme 6 mails mere.

/Peter

Fighter_88

Et forslag til siden kunne være, at man kun kan skrive indlæg og svare, hvis man er medlem, syntes det er træls når der står gæst, så kan man jo ikke se folks profil.!???

Anonym

>> Jimmi
                              Problemet med at e-mail under rejsekammerater er blevet delvist løst. Det vil sige at e-mailen stadig kan blive vist. Men som pop up, og med en slags “kryptering” eller hvad man nu skal kalde det, så det ikke længere er muligt (læs meget sværere) for en “robot” at stjæle e-mail adresserne.

>> Fighter 88
                              Oprindeligt var forummet faktisk kun for medlemmer, men pga. der var meget få indlæg og svar, valgte vi at gøre det mere åbent. Altså så gæster også kunne besvare, det har gjort at der oftere kommer svar. Hvilket jo er positivt, men vi vil overveje om det kun skal være for medlemmer igen.

Eller måske skulle man lave en funktion så man kan filtrere Gæste indlæg fra. Hvad siger du/I – jer der bruger vores side så flittigt 🙂

/Peter

Fighter_88

>>Peter

Oki vidste ikke det havde været sådan, men det er dejligt der altid kommer svar på ens indlæg, vi vil nødigt have et forum som backpacker.dk.
                                Ved ikk hvad de andre har at sige om dette?? det eneste jeg mangler når det er gæst der skriver er, profilen..

Anonym

Jeg er en af dem, der ikke har en profil – og bare svarer som gæst, men jeg svarer faktisk flittigt på indlæg alligevel. Tror også at I mister rigtig mange svar hvis man først skal til at logge på – i forvejen fungerer siden meget langsomt på min computer (alle andre internetsider fungerer fint…), så hvis jeg først skal til at logge på for at svare ville det nogle gange helt afholde mig… Egentlig kan jeg heller ikke forstå hvorfor det skulle være så vigtigt at være medlem og have en profil (det er jo ikke sådan, at det vrimler med spam-indlæg på siden, så kunne jeg bedre forstå det). Det er da fint hvis folk har en profil og fortæller om deres rejser osv., jeg har bare ikke lige det behov, jeg vil bare gerne kunne hjælpe folk når jeg lige har noget at bidrage med – uden der for mig behøver være så meget mere i det… Hvis jeg bliver nødt til at være medlem vil jeg alligevel kun skrive mit navn i profilen – intet mere – og så kan det da nærmest være lige meget at have en profil?

Mvh. Carina

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account