This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lise Kryger

Hejsa

Er ved at planlægge en tur til Mexico til sommer. Vi er to som skal afsted i 3 uger – hvor mange penge vil i foreslå at vi skal budgettere med?

Vi vil gerne bo billigt, men vi vil undgå dorms og vil helst bo på dobbeltværelse. Hotel, hostel what ever. Ind i mellem vil vi gerne bo lidt lækkert – og give lidt mere. Men ellers er vi ret fleksible.

Vi vil gerne spise ude, så det skal iberegnes.

Hertil kommer transport og fornøjelser – hvad det end måtte være.

Er der nogen der har et bud på hvad vi skal bruge?

På forhånd tak for hjælpen 🙂

Mvh. Lise

PS: kast da gerne et par af jeres guldkorn ud fra jeres egen rejse til Mexico, alt kan bruges!

Anonym Anonym

Mexico er desværre ikke så billig som resten af mellemamerika. Jeg boede selv på det usleste dobbeltværelse i Mexico city for 60 kr. Men så var det heller ikke i et kvarter man skulle gå rundt i om aftenen. Hvis i vil have det lidt bedre finder i nok ikke noget til under 100 kr. Dormatories kan dog fås til 30 – 40 kr…

Transporten er billig ifht. hvor langt man faktisk bevæger sig. En 8 timers bustur koster måske 50-60 kr. så vidt jeg husker.

Mad kan fås i alle prisklasser – det kommer an på om man vil spise en burger på hjørnet eller på italiensk restaurent.

Jeg vil foreslå jer at besøge Puerto escondido på stillehavskysten og så absolut San christobal.

PS: http://www.mexicocityhostel.com/Epages/accomodations.php

Mvh Jabbi

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account