This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tinavallentin

Min kæreste og jeg har planer om at tage til Mellemamerika i tre uger – 27 – 29. Indtil videre er planen Yucatan -> Tikal, Guatemala. Derpå er Antigua en mulighed, men den er lige så åben en mulighed som alt andet. Hvad har i af ting, som SKAL opleves? Og er det optimistisk med kun tre uger? Er Belize en tanke værd? Er der andet, som jeg har overset på de mest gængse sider? Det var meget på en gang, men vil gerne have det meste ud af turen.
    Tak for hjælpen 🙂

Anonym Kjear

Hvis i skal helt til Antigua så lav et stop i Semuc Champey, prøv og Google det!
    Tulum i Mexico har flotte grotter og Caye Caulker i Belize er også helt fint! 😉

Anonym Sofie

Synes heltklart også I skal tage til Semuc Chamey hvis i alligevel skal til Tikal.
    Belize er nice, men hold jer fra de større byer. Belize city er ikke så rar at være i. Men i kan tage ud til øen Caye Caulker, der er rigtig fint, og hvs i vilsnorkle/dykke e det også et super sted 🙂

Anonym amboye16

Der er så meget fedt på Yucatan/Mexico, så I vil nemt kunne bruge 3 uger bare der. Men ja, det er realistisk at tage videre til Guatemala og Belize. Jeg er også varm fortaler for Caye Caulker 🙂

“Tæt” ved Tikal ligger også Palenque, som er besøg værd, hvis man er glad for Maya-ruiner.

Jeg synes, at Tulum er dyr at bo i! – men flot. Vil man bo nede på stranden er der ikke mange billige løsninger, så vær opmærksom på det.

Playa del Carmen er i mine øjne en turistfælde, men det kommer jo an på, hvad man gerne vil.

Hvis I vil læse lidt om min kærestes og min sidste rejse til Yucatan, så er I velkomne til at kigge forbi vores blog. Alle indlæggene fra juli 2012 omhandler Yucatan/Mexico.

http://www.annemarieograsmus.blogspot.dk/2012/07/mexico.html

Rigtig god tur
    Venligst
    Anne Marie

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account