This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnnaKoch

Vi er to piger, som liger er blevet færdig med gymnasiet og har længe tænkt på at rejse til Mexico. Vi har undersøgt nogle grupperejser, som Adventuredk.dk. Men vi er nu blevet i tvivl om hvad der er bedst og hvad man får mest ud af? Vi har tænkt os at se Guatamala og Belize, men vi vil meget gerne høre om andre steder som man kan tage hen? Og til allersidst vil vi meget gerne vide lidt om priser. Hvad folk har brugt i alt på en ca. 3 mdr. lang rundrejse i Mexico? Og gerne også fra folk som har været med en grupperejse har brugt i alt?
    På forhånd tak..
    Anna og Cille.

Anonym Jacob

Hej Anna og Cille

Da I er unge og piger, så ville jeg være lidt forsigtig. Mexico har oplevet en kraftig stigning i bl.a. narko kriminalitet på det sidste. Så umiddelbart vil jeg anbefale jer at tage en grupperejse, især når man også tager jeres unge alder i betragtning.

Jeg kan anbefale intrepid-travel.com

Anonym Anonym

Hej Jacob. Tak for svaret.
    Det er også det der gør os lidt usikre. Har du selv rejst med Intrepid-travel?

Anonym Lineg

Hej med jer
    En rigtig god ide at rejse i gruppe, de lande er bedst at rejse alene i hvis I har rejseefaring! I kan jo altid rejse videre alene efter grupperejsen. God tur.
    Line

Anonym Alejandra Fernandez-Jorgensen

Hej piger.
    Det er rigtigt at Mexico opleve en stigning i narko kriminalitet, men det paavirker heldivis ikke turisme saa meget.
    Uddover det synes jeg at det er svaert at finde en 3 mdrs. grupperejse!
    Det er muligt at rejse alene i Mexico, hvis man er fosigtigt. Man kan ogsaa koebe nogle enkle ture hos de lokale.
    Jeg er mexicaner og arbejder som guide (ogsaa for danske rejsebureauer). Jeg vil meget gerne haelpe med en rejseplan og raad, hvis I er interesseret.

I maa gerne skrive til min privat email: alejandradk@gmail.com
    Alejandra

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account