This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym spaette

Jeg søger en rejsefælle til en miniferie til USA omkring efterårsferien 2012. Jeg er åben for forslag, men vil selv gerne til LA og NY. Jeg er til sol, strand, leg og shopping, og ikke så meget til museer m.m. Du skal derfor ville med ud at surfe ( eller bare prøve), i vandland, river rafte og hvad vi ellers finder på:) Jeg er 30 år, kvinde og et legebarn og søger derfor ligesindede at rejse med- skriv hvis du mener vi matcher hinanden til en fantastisk ferie. Måske en ud af mange.

Anonym Marianne Kristiansen

Hej.
    Måske et perfekt match!? 🙂

Har lige brugt det meste af weekenden, på at drømme mig ud i verden, men det er bestemt ikke det fedeste ikke at have nogle at dele det med! Så faldt jeg jo lige over dig. Jeg er kvinde på 30 år, som også gerne vil til Usa. Hvor i usa, ja, det er meget åben for. Men NY ville være fantastisk, men har også en lille drøm om at se San Francisco. Jeg er megt udadvendt og er med på sjov og spas! Jeg er heller ikke til at gå i det ene museum efter det andet, men sol, stand, vand, kultur, nye mennesker og hvad dertil høre, er lige mig. -skriv til mianne2009@live.dk -hvis jeg har din interesse.
    Hilsen Marianne

Anonym ulrikl

hey piger,

jeg har lige oprettet et opslag, også om en tur til Usa. Tænker det sydlige i ca en mdr(det har været en lidt kold sommer, så tror lidt varme vil gøre godt). Frisk og åbent af sind, en masse rejseerfaring og godt humør er vist hva jeg kan byde på i overskrifter(:
    kunne godt tænke mig at leje en bil, og jo flere, jo billigere blir det jo. skriv på ulriklu@yahoo.com, hvis det kunne have interesse.
    kh ulrik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account