This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym vindinge

Hej..
    Er der nogen der kan give gode råd angående at tage sin mobil med til Australien.. Kan det betale sig? er der nogle specielle kort eller hvordan?

Anonym kk

Min veninde har været i aust. og hun sagde at det billigste var at købe et sim kort dernede og bruge i sin telefon! Så er der billigere samtaler osv. til dk. Ved ikke hva for et kort specifikt det var?

Anonym Line

Det er billigst at kobe et “taletidskort” hernede. Men du skal vaere opmaerksom paa at der paa danske mobiltelefoner kun er signal i de storre byer. Udenfor bygraenserne skal du have en cdma telefon de er forholdsvis dyre, men det er billigt at ringefra.

Anonym Kasper

Som alle andre siger er det rimeligt billigt at koebe taletid hernede. De store selskaber er Vodafone, Telstra og Optus. Jeg har selv VOdafone men vil anbefale Telstra da de har bedere daekning end de andre to selskaber.

Anonym Anna

Jag tog med min mobil fran Sverige och kopte ett sim-kort har i Australien. Det kostade 25 dollar, pengar som man sedan far ringa for. Om man ska ringa hem till norden ar det billigast att kopa telefonkort till en telefonautomat. Jag kopte ett och betalade ca 1 cent i minuten nar jag ringde hem till Sverige. Lycka till!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account