This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Du kan bare sende den poste restante. Det var jo sådan, man sendte og modtog breve (og pakker), når man var i langtbortistan, før e-mailens opfindelse. Det lyder måske som om, at det er vildt mange år siden, men det er det ikke.

Dvs du skriver dit navn
    Poste restante
    navnet på byen
    og land
    evt med postnr (men det behøves ikke)
    Så skal den nok komme frem.

Alternativt kunne du maile til et hostel, om det var ok, at du benyttede deres adr til at modtage en pakke.
    Men metode nr 1 skal nok virke.

Når du så ved, via din e-mail, at pakken er kommet, går du hen på hovedpostkontoret med dit pas og siger, at der er kommet en pakke til dig. Måske vil det koste lidt, men ikke meget.

Hostels kan du finde og shoppe rundt inde på hostelworld.com, spørg på lonelyplanet.com/thornthree.

mvh
    Claus

Anonym BiancaK

Hej
    Jeg rejser tirsdag til Australien og skal være der ca. et år for at arbejde og opleve noget nyt! Jeg har derfor bestilt en rygsæk over nettet, da jeg ikke kunne finde noget passende i butikkerne. Desværre nåe rygsækken ikke at komme inden jeg tager afsted og har derfor fået en til at sende den videre til australien. Men skal den sendes til et hostel eller posthus eller hvordanmodtager jeg pakken??
    Erfaring med gode vandrerhjem til en 19 årig solo female traveller i Cairns er også velkommen og er der andet jeg bør vide?

MVH Bianca 🙂

Anonym Gabriella

Hej Bianca!
    Sjovt du skriver! Kan se du bor i Cairns, der er jeg også! Også 19 år gammel 🙂 hvor bor du henne, hvilket vandre hjem?
    Vh Gabriella

Anonym Bianca

Hej Gabriella 🙂

Jeg kommer til at bo på Gilligans indtil mandag 🙂 Hvad med dig?

VH Bianca

Anonym Gabriella

Jeg er au pair, så bor hos en familie lidt uden for Cairns by! Men du må meget gerne skrive hvordan de forskellige steder er at bo da jeg skal finde et hostel i slutningen af december 🙂 Du kan evt. skrive til min mail gabriellabensimon@gmail.com
    På forhånd tak!

Anonym Martin AJ

Du kan altid bede om, at få din pakke sendt til et GPO (general post office) i en given by og så afhente den der 🙂

ps. asylum youth hostel i cairns er super nice. Jeg har inde på mit site (rejse-makker.dk) en artikel om hvad der er godt at se i Cairns.

Håber du får en super fed tur 😉

Peace out – Martin

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account