This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Simone.

Hej.

Jeg ankommer til Sydney den 5. august, og den første måneds tid skal jeg bo hos noget familie i Wollongong.

Da min rejekammerat er sprunget fra i sidste øjeblik søger jeg derfor nogle som er lidt i samme situation. Er der nogen som har lyst til at mødes på et tidspunkt, og evt. rejse noget af vejen sammen?

Jeg har ikke lagt en decideret ”rejserute” endnu, men i store træk er mit ønske at rejse op ad østkysten til Cairns, komme til Ayers Rock, Perth, Melbourne og Canberra samt at komme en tur til New Zealand. Ja det er en stor mundfuld, men jeg håber på det hele kan lade sig gøre. 🙂 Skriv endelig hvis du er interesseret.

Anonym Anonym

Hej.

Jeg ankommer til Sydney den 6. august. Jeg skal være au pair dernede i et halvt års tid, men derfor kunne vi måske godt finde ud at noget dernede?

Vh. Mette

Anonym Anonym

– Hvis du er interesseret kan du maile til mig på Mette_jh@hotmail.com

Så kan vi se om vi kan finde ud af noget.

Anonym Sussi

Hej.. Jeg ankommer d 12 aug eller 2 sep. Da min veninde også her er sprunget fra i sidste øjeblik er jeg da int..
    Jeg har ikke lagt nogen plan om noget endnu.. Jeg forestiller mig at købe en bil og så køre rundt. Jeg vil gerne arbejde på nogle forskellige farms der nede og ellers opleve en masse ting.. Du kan skrive en mail på sus2788@hotmail.com

Mvh Sussi

Anonym karina louisa Johansen

hejsa… Jeg ankommer til melbourne i starten af oktober og skal være der til slutningen af marts, men har planer om at se noget af australien også. Hvis du har lyst til at mødes og måske se noget sammen er du velkommen til at maile på Karinaboss@hotmail.com
    P.s jeg er 30 år:)

Anonym Maria

Hej:)

Jeg ankommer til NZ d.28/10 og skal vaere der i seks uger.. Kunne godt taenkte mig en og dele nogen oplevelser med.. Saa hvis du er i NZ i det tidsrum, saa skriv endelig, saa kunne vi evt finde ud af noegt..
    Min mail: mariahahv@gmail.com

Mvh Maria

Anonym sarah

Hejsa:) jeg ville lige høre hvor længe du skal være i australien. jeg skal nemlig derned med en veninde? – men du kan bare sende en e-mail til sarah-s@jubii.dk
    sarah

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account