This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej.
    Når man skal køre tværs gennem usa og bor på moteller etc. er der så mulighed for at lave mad, eller findes det slet ikke sådan nogle steder?
    Andre gode tips om roadtrip gennem usa, modtages meget gerne:)

Venlig Hilsen Maja

Anonym Anonym

Der findes jo nok en masse hostels.. Der kan man selv lave mad, du kan finde hostels her på denne hjemmeside..

Anonym Lena

Hejsa
    Lige et par gode råd jeg selv har haft glæde af..
    – I supermarkeder, turistinfoer mm kan i gratis få et kuponkatalog, hvori der er rabatkuponer til forskellige moteller, så det bliver billigere.
    – Jo længere op i gider gå, jo blligere. Amerikanerne gider ikke gå ad trapper op til 3. sal. Det oplevede jeg især i Texas.

God tur

Anonym Tommy

Hejsa Maja

De fleste billige moteller har ikke køkken eller micro ovn!

Da jeg hvad der over siste og køre rundt boede vi både på camping pladser og moteller, på campingpladserne lavede vi mad (på vores indkøbte gasblus) og på motellerne spiste vi ude, en tur på mac d koster ca 13$ for to personer.

Har du flere soørgsmål så se road-trip.dk og ja jeg ved godt den ikke er så meget på endnu, men send en mail, jeg har været der over på roadtrip 2 gange så spørg endelig hvis der er mere du vil vide*s*

God tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account