This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jaz17

Skal til næste år til Australien og vil derfor gerne besøge en masse national parker…

Er der nogen der ved om man kan købe et årskort som gælder til alle nationalparker i Au? for kan kun lige finde, så det gælder til hver delstat….

Anonym Martin AJ

Jeg tror sku det er en bedre løsning for dig, at betale når du er der. Da jeg selv var afsted kom der kun en “ranger” og opkrævede gebyr omkring hver anden gang vi overnattede i en af de mange national parker.
    Omkring spørgsmålet om hvorvidt der findes et årligt pass til hele AU tror jeg desværre ikke det er tilfældet, da national parkerne er under regionalt styrer (delstaterne).

Hvis du vil i national parker skal du være opmærksom på at transport med bus kan give en del udfordringer!

Håber du får en god tur – Martin Arena

Anonym Camilla

Hejsa,

Er lige kommet hjem efter 1 måned i Vest Australien og kan godt anbefale vest Australiens National parker. Det Koster 11 dollars at komme ind i en National Park i Vest Australien, så det er jo ikke så galt.
    Mener dog at kunne huske, at du kan købe et årskort til hele Australien, men kan være at jeg husker forkert 😉

Hvis du er på vest kysten, så husk at besøge Kalbarri National park og se “Natures Window” og gå den 8 km Loop derved. DEt er et flot område.
    Og snyd heller ikke dig selv for en Tur til Karajini National Park. DEn er VIRKELIG virkelig flot – men tag på en tur med en guide, og ikke alene. Guiderne kender området godt med alle de flotte steder 🙂 Kan varmt anbefale en tur med firmaet ‘WesternXposure’ – hvis du skal til Karajini.

Håber at du får en god tur.
    /Camilla

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account