This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej, Min veninde og jeg vil tage godt en uges tid til New York i august næste år…
    Hvor finder jeg de billigste flybilletter og hostels?
    andre gode tips modtages gerne!
    tak
    MVH Maja

Anonym Anonym

Hej Maja!

Jeg skal til USA om 2 mdr, hvor vi starter med at tage til New York.
    Mine veninder og jeg har købt vores billetter gennem Jysk rejsebureau. Vi fik et rigtig godt tilbud på nogle meget billige billetter. De er meget flinke og servicen er rigtig god.

Mvh Stine

Anonym Maja

Hej Stine,
    hvad skulle I give for dem?
    Skal I andre steder i USA?
    Mvh Maja

Anonym Anonym

Vi skal starte en uge i New York hvorefter vi fortsætter til Californien. For billtter fra Kastrup til New York, fra New York til San Francisco og hjem igen giver vi 4562 kr.

Mvh Stine

Anonym Anonym

Vi skal starte en uge i New York hvorefter vi fortsætter til Californien. For billtter fra Kastrup til New York, fra New York til San Francisco og hjem igen giver vi 4562 kr.

Mvh Stine

Anonym Maja85

Hvor henne har I fundet de billetter? det lyder vildt billigt!!

MVH Maja

Anonym Stine K

Det er gennem jysk rejsebureau vi har fået billetter. Det var et kampagnetilbud, men jeg går udfra at der er sådanne tilbud ret ofte. Mine veninder og jeg skrev mails rundt til forskellige rejsebureauer og bad dem om at give os et tilbud på hvad vores tur ville komme til at koste. På denne måde kan man sammenligne de forskellige tilbud man får, og så vælge det tilbud, hvor man får mest for pengene. Men jeg kan i hvert fald anbefale Jysk rejsebureau.

Mvh Stine

Anonym pippi

hvorfor sender ikke mig til mew york tak

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account