This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym underligheden

Hej! Jeg søger en rejsepartner til en tur igennem USA (tjek evt. min profil) 🙂 Jeg er 20, men bliver 21 til oktober 😉

Smid endelig en besked til mig herinde, så kan vi tage den derfra 🙂

Anonym bestoz2010

Overskriften siger det hele.
    Så lidt om mig selv. er en ung pige på 20. bliver 21 d. 5 september.
    Søger 1 eller flere der er friske på sådan en tur. datoen eller længden på turen er ikke bestemt.

håber at hører fra dig/jer 🙂

Anonym bestoz2010

Og det skal lige siges at jeg har rejst til australien med en jeg fandt her på backpackerplanet. og det var en succes. 🙂

Anonym Anonym

Har du facebook. ? Lidt nemmere at skrive der 🙂

Anonym Nannaeen89

Hej.

I 2013 kunne jeg måske godt være interesseret! 🙂
    Men hvad tænker du med turen, – ferie, backpacker, noget frivilligt eller? Og hvor længe tænker du ca. på at være afsted?

Mvh,
    Nanna

Anonym Torsten K.

Det kunne da være alt for fedt.. Desværre ikke noget jeg har penge til for tiden. Selvom man nok får rimelig meget for pengene i USA, har lige tjekket lidt op på valutakursen, den er da rimelig lav for tiden hva’…

Anonym Mar1992

Har du været afsted ? 🙂

Anonym Natascha

Jeg har planer om at tage 3-4 måneder til USA til februar. LA, San Francisco, Miami, New York. Backpack og masser af oplevelser 🙂

Anonym Kia92

Jeg har lige været afsted præcis de steder du nævner så hvis du har nogle spørgsmål eller vil have gode råd – så spørg endelig! 🙂 Håber du finder en rejsepartner.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account