This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KarinaPovlsen

Hej allesammen,
    Jeg vil høre om nogle har nogle gode erfaringer med oplevelser i New York.
    Hvad SKAL man bare opleve? Er der nogle anbefalede spisesteder? Gå-i-byen steder? Shoppingsteder? Osv. Hvor kan man spare penge, men samtidig få en god oplevelse :)?
    Skriv endelig hvis du har nogle forslag til ting der bare skal opleves eller prøves, når man skal derover. Og generelt bare gode råd.
    Karina 🙂

Anonym KarinaPovlsen

Tak for svarene.
    Lyder super fedt og glæder mig allerede helt vildt.
    Tror det bliver en fed oplevelse:)
    Hvor kan man købe den rejseguide? I alm boghandler herhjemme, eller skal den bestilles over nettet?

Anonym lone traveller

Hehe, det kan der skrives meget om… og det er der blevet

Du kan jo nok google dig til det meste. Museum of natural history, empire state building, gåtur i central park, et kig på ground zero (bare for at gøre det… nu er det bare en byggeplads), tage med en gul taxi, guggenheim, tage pulsen på time square, musical på broadway, se wall street… osv osv osv 🙂

Virkelig fed by

Anonym Ditte

En go idé er at købe Time Outs rejseguide til New York for 2009 når den kommer 🙂 Der står der rigtig meget om hvad der sker i løbet af årets måneder, og er super god og overskuelig med gode forslag til sights, cafeér, shopping osv. i den fantastiske by. Mht shopping og gå i byen steder synes jeg at Soho, Greenwich Village, No-Lita og de områder omkring er helt fantastiske. Mulberry, Mercer, Spring, Bleecker Street og West Broadway er fantastisk shopping:D For de store kæder og department stores er 5th avenue, Lexinton, Madison og de store avenues deromkring gode.. Den gratis færge til Staten Island fra South Ferry Station er en rigtig flot sejltur og en god gratis aktivitet:D Hehe man kan jo blive ved.. NY er virkelig verdens bedste by! Rigtig god tur.

Anonym Ditte

Tror du kan finde Time Out i en vel assorteret boghandel.. Om ikk andet kan de vel bestille den hjem. Måske boghandelen på toppen af Illum hvis du bor tæt på 🙂

Anonym Anonym

Ok.. Det vil jeg prøve…
    Neej, bor nærmest så langt væk jeg kan fra Illum i KBH..
    Bor i Aalborg 🙂
    Men tak for tippene, vil jeg prøve at kigge på…

Anonym Christian Carstens

Tjek evt. min lille blog om min tur til New york i marts 2008…start fra bunden:
    http://www.manhattannewyork.blogspot.com

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account