This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majken og Bjørn

Til april næste år skal vi til New Zealand og vil rigtig gerne se både nord- og sydøen, men vi er usikre på, om vi kan nå det på 4 uger. Vi lander i Auckland og skal også flyve derfra igen, hvilket betyder, at vi skal nå tilbage til Auckland på de 4 uger. Er det helt urealistisk? Hvordan kommer vi bedst rundt? Er det ved at leje en bil/autocamper, med bus eller andet?

Mvh Majken og Bjørn

Anonym Sofie

I kan godt nå både syd og nordø – omend I ikke har oceaner af tid.
    6 uger vil nok være bedst. men ok, så må tiden bare planlægges.

Hvad med at flyve fra sydøen til auckland når I slutter. Det koster ikke specielt meget.

Bil/autocamper er absolut bedst. Så kan man helt selv bestemme.

Glæd jer. Jeg har boet dernede i 7 mdr for tre år siden og rejser om én uge derned igen for xtra 7 mdrs, hvor jeg skal studere og bagefter rejse rundt.
    NZ er FANTASTISK!!!

Anonym Sebdue

Kun give dig ret! NZ er fantastisk. Er netop kommet hjem dernede fra. I kan sagtens nå det. men det bliver presset Ville helt sikkert også se om jeg kunne flyve fra christchurch til auckland og så derfra videre. Det ville gøre det nemmere for jer. Vi lejéde en bil, som man kan sove i. kig på http://www.spaceships.tv – fordelen er, at den går som en alm bil på færgen, og det sparer dig for mange penge.

Anonym Majken og Bjørn

Tak for Jeres svar.
    Vi har fået lavet vores fly-billetter om, så nu skal vi flyve fra Christchurch til Nadi, så det kan ikke blive bedre 🙂 Vi glæder os meget 🙂
    Vi vil lige prøve at tjekke hjemmesiden. Tak for tippet 🙂
    Mvh

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account