This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria Frank

Jeg var på NZ for 3½ år siden og der var der mange steder at overnatte i bilen. På sydøen var der rigtig mange steder hvor man ikke engang skal betale, hvor der var lidt færre af disse steder på nordøen. Der er også nogle steder hvor man skal betale meget lidt og så er der måske et toiletskur og sådan (inklusiv sandfluer 😉 ), men vi har da også bare holdt ind på en rasteplads og håbet på at ingen havde noget imod det. NZ skal ses fra Camper – det giver en fantastisk frihed og mange seværdigheder ligger på vejen, hvor der er fin skiltning hver gang der er noget at se!

Anonym Emil_kj

Okay lyder super. Ved du om man kan finde en hjemmeside eller lignende hvor man kan se de gratis/næsten gratis overnatningssteder, for vil jo være ideelt?

Anonym Karin

Man kan købe en kortbog hvor de alle er vist – der er også national parkerne – også billige

Anonym emil_kj

Hej.

Kæresten og jeg rejser i en happy camper rundt på New Zealand i 2,5 måned fra februar måned.

Mit spørgsmål er: Kan man overnatte hvor man vil og have 100 % frihed?
    Hvad er jeres erfaringer?

Tak 🙂

Vh Emil

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account