This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jonas

Hej.. jeg rejser til sydney d 7 januar 07..
    boede 5 uger i freo sidste år.. det sted er alt for fedt..
    Havde du let ved at få job i freo? jeg vil så gerne dertil igen, men har hørt at jobmulighederne er få?!
    Det sted er det fedeste i hele verden…

Hvis du er i sydney området omkring januar kan vi finde ud a noget der?!
    Jeg er 20, dreng, og en flink person… så skriv hvis det er

Anonym Nadja23

Jeg er en pige paa 23, som pt. befinder mig omkring Perth, naermere bestemt Fremantle, hvor jeg arbejder paa en cafe. Min plan er paa et tidspunkt, at rejse videre til Sydney og Melbourne. Men jeg savner nogle danskere, at gaa lidt ud med, saa skriv endelig, hvis du er i naerheden og har det lige saadan;o)

Anonym Anonym

Hejsa… Hvor boede du henne her saa? Det er helt klart en super hyggelig by, men har kun vaeret her et par uger. Mht. til job har jeg fornemmelsen af at det er det nemmeste i hele verden og faa job her, der er opslag overalt. Specielt cafeer/barer osv. soeger. Jeg har faaet job paa Gino’s Cafe, hvis du kan huske den.
    Jeg kunne maaske godt finde paa at vaere i Sydney til januar, saa det ville da vaere fedt. Hva skal du lave der, hvor skal du bo, hvor laenge osv?
    Nadja

Anonym Birgitte

Skønt at høre det ikke er noget problem at få arbejde i Perth -lander nemlig dernede til februar næste år…glæder mig!!
    Hvor er bedst at bo? Lyder på jer to som om Fremantle er STEDET, men er der andre fede steder I kan anbefale?

Anonym jonastan@hotmail.com

Hvor længe er du i Freo? jeg er her til næste uge men kommer derefter tilbage igen da jeg skal til at bo og arbejde her omkring jul. Jeg skal besøge min mor fra næste uge hun bor ikke langt fra kalgoorlie.
    Skriv hvis du har noget tid en dag? hvopr arbejder du?

Anonym Anonym

Jeg er her i hvert fald julen over, og nok ogsaa noget af januar… Det kunne da vaere sjovt at moedes down town in Freo naar du kommer tilbage igen;o)
    Jeg arbejder paa Gino’s pt. Hvor skal du arbejde?

Anonym Anonym

Hej Birgitte. Jeg har ikke boet andre steder end i Freo, det er en lille by, men super hyggelig, mange turister der kommer for at opleve den. masser cafeer osv. Perth city skal selvfoelgelig ogsaa opleves, men jeg ved ikke saa meget om hostels osv. derinde. Der er et backpacker sted her i Freo ved den gammel brandstation, som jeg har faaet fortalt er godt. Bor der dog ikke, men maaske en mulighed. Ellers Subiaco byen der det sker om natten. Men du kan jo skrive til den tid, der er jeg formentlig tilbage omkring Perth igen;o)

Anonym Isabel

Hej har boet i freo i 9 uger tilbage i 2004, men nu skal jeg ned og besøge den familie jeg boede hos. Jeg skal være afsted i 3 uger fra den 26. april. Er der nogen danskere på det tidspunkt?

Anonym joan

Hej
    Jeg søger min fætter Jørgen Johansen, født ca. 1945-46, forældre Elly og Hellan Johansen. Har en søster der hedder Inge (efternavn ?)
    Gift med Sofia Johansen.

De flyttede til australien ca. fra 1965-1970.

Sidst vi tale med Jørgen boede de i Perth.

Venlig hilsen

Joan Krüger
    Danmark

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account