This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Du behøver ikke finde nogen at rejse med før du tager afsted, køb et buspas og så bare tag afsted, du skal nok møde masser af mennesker 🙂 Jeg rejste selv rundt i Australien alene og jeg frygtede også at det ville blive svært alene, men faktisk synes jeg det var mega fedt at rejse selv. og man møder 1000 vis af mennesker og man er ikke afhængig af andre.. En god ide kan være at booke ture med fx. Wayward/adventure tours, det er en super måde at møde mennesker på 🙂

rigtig god tur 🙂

Anonym GitteNim

Hej jeg står nu i melbourne fordi jeg sku ha været au pair og har været her en uge. men skal ik være det mere pga nogle ting.. så nu vil jeg ud og se landet.. bliver her lidt endnu for at finde ud af hvad jeg gør…

vil bare helst ik rejse alene . og tænkte hvis nogle sku op af fra melbourne.. se great ocean roat.. op til ayrs rock.. til cains.. great barrier reef, fraiser island og ned til sydney.. eller bare oget af vejen vill ejeg gerne høre fra dig eller jer.. vil helst ik rejse alene, !

gittenimmortensen@gmail.com

hvis i ik har planer endnu for selve turen rundt så har jeg fundet nogle ture vi ku tage på.. sparer lidt penge og ser en del faktisk.. !

SKRIV 😀

Anonym Nikolaj Kjølby

Hej., Jeg rejste også i Australien sidste år, startede sammen med en anden men vi splittede op efter godt 3 uger og jeg fortsatte alene., det var så mega fedt.,:-) Adventure Tours er mega gode, rejste hele vejen fra Darwin t. Melbourne med dem over 18 dage., og der var også en masse andre nice mennesker med som også rejste alene:-) so dont be afraid!! just openminded!!!:-) ha en rigtigt god tur og gid det var mig!!!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account