This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anders

Juli er jo semi koldt nede syd på. Så jeg vil anbefale cairns og darwin.

Anonym markkruse

Hey..
    Har siden 26 marts befundet mig i sydney/coogee hos min kæreste som studerer på unsw. Vi skal bruge juli på at køre rundt i campervan. vi har set hele østkysten begge to så det gider vi ikke igen. planen ligger lidt i sydney-melbourne-adelaide og så mod perth. men der er bare ikke ret varmt og lige pt pisser det ned hver dag. gør det mon også det i juli? Og skal vi så istedet køre cairns darwin? eller noget i den dur?

Mark

Anonym Mark Kruse

JA men er der ikke bare en del mindre at se end der er sydpå.. er der ikke øde imellem de to byer

Anonym Line

Hej.
    Ved ikke om mit svar kommer forsent. Men jeg ville helt klart vælge Cairns og Darwin. Mig og min kæresten kørte ture sidste år i juni. Vejret var kanon, igen regn og omkring 25-35 grader. Vi valgt at køre på de små veje, og jeg syntes, at det var en fed tur! Det er måske lidt øde, men det var det, der var så fedt ved turen. Man kunne køre i flere timer unden at møde andre biler… Det var SÅ meget anderledes end østkysten – helt klart bedre! Man får set “det rigtige Australien”

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account