This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Evamie

Jeg skal på min jordomrejse 5 dage til N.Y. og glæder mig helt vildt!! Jeg vil gerne nå se så meget som muligt, men også opleve kulturen, da jeg kun er i USA i de 5 dage. Jeg synes dog, det er rigtig svært at få struktureret en plan, da jeg ikke aner hvor meget man kan “klare” at se pr. dag.

Er der nogen af jer, der har en god idé til en slagplan for hvordan jeg får mest ud af N.Y?

Anonym Malene

God tur!!!
    Måske kan denne hjemmeside hjælpe:
    http://www.mitnewyork.dk

Anonym Anonym

Du kan på en dag tage på en hop on hop off bustur rundt i NY. Der får du set det meste af det man bare SKAL se i NY. Du får set ground zero, frihedsgudinden, times square, wall street, empire state building.
    Synes i hvert det er en god måde at bruge en dag på.
    Så kan du bruge en hel dag på at se central park og tage ud og se china town og little italy.
    Så har du stadig 3 dage til at shoppe, se en teater forestille evt og hvad du ellers har lyst til..
    Håber det kan bruges

Anonym EvaMie

Tusind tak for begge svar.
    Jeg kendte ikke til hop on hop off bussen, men det lyder optimalt for mig nu når jeg kun har fem dage! Rigtig godt tip, som jeg bestemt vil gøre brug af.
    TAK! Det kan bestemt bruges.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account