Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503283
     badassmads

      Hey!! En ven og jeg planlægger en tur til USA hvor vi vil være afsted i cirka 3-4 uger. Vi vil flyve til new york hvor vi kan bo hos min kusine i 3-4 dage..køre med greyhound til washington hvor vi vil være et par dage og videre til miami hvor vi skal tilbringe et par uger hos en fælles ven. Og til sidst til New Orleans de resterende dage… Er der nogen der har nogen kommentarer til denne måde at rejse på?? har tænkt på om det er for kort tid til de fosrskellige steder?? Hvordan det er at køre med greyhound?? Og sidst men ikke mindst hvordan skaffer man en billig flybillet, når man ikke skal til og fra samme sted?

      #3503360
       q

        Tja… Det lyder da som om det kan blive en fed tur. Jeg har desværre ikke selv nogen rejseerfaring fra USA, men prøv lige at checke kilroy travel hvis i skal finde flybiletter… Der er i hvert fald mulighed for at finde noget rimelig billigt, også hvis i ikke skal til og fra samme sted.

        #3503697
         Tommy www.roadtrip.dk

          Hejsa Lyder som en fed tur, men

          i skal nok holde jer fra new orleans, for selv om man ikke høre noget om den her i dk, er der ikke meget by tilbage, det er unde 10% af folk der er flyttet tilbag, brug heller jeres ferie et andet sted, kommer nærmsten liger der over fra, så tro mig.

          God tur Tommy

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account