This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tina88

Hejsa

Er der nogen der ved hvad sådan et subway-kort koster hvis man skal være der i 5 dage?

Min kæreste og jeg skal være der i 5 dage i Maj, og regner med at bo på det der hedder Chelsea International Hostel (hvor jeg har boet før). Vi vil egentlig gerne gøre det lidt billigere og det kan lade sig gøre at spare i hvert fald 30$ pr. nat hvis vi bor på et hostel der ligger i Upper Westside. Men da de fleste af de ting man skal se ligger i det sydlige Manhattan vil det vel være en del bedre at bo i Chelsea-området?
    -medmindre man alligevel bliver nødt til at købe sådan et subway-kort? For så kan man vel lige så godt bo lidt længere væk, eller hvad siger I herinde?! 🙂

Anonym guest

Mener det koster 7$ for et endagskort..Man kan også købe et 5 eller 7 dages, men kanikke huske hvor meget de koster.

Anonym none

mener det er omkring 250 kr. – var der i starten af december, det har nok ikke ændret sig, men tag og tjek på mta.info – det er deres hjemmeside. 😀 og ellers må i bare have en super tur – det er en fed by..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account